|
Registre: |
14777 |
Títol: |
Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento (Vol I). Infantil y primaria |
Autor: |
Saumell, Carme; Alsina, Gemma; Arroyo, Àngels |
Publicació: |
Barcelona: Graó, 2011 |
Col·lecció: |
Escuela inclusiva: alumnos distintos pero no difer |
Descriptors: |
educació; atenció a la diversitat; ensenyament; |
Nivell: |
professorat |
Resum: |
Ofereix propostes, criteris, instruments, orientacions i exemples que serveixin d'ajut a mestres, pedagogs i psicòlegs en la tasca d'educar nens i nenes que presenten dificultats de regulació del seu comportament per adaptar-se a les demandes escolars. Es presenta des d'un enfocament inclusiu, tenint en compte les diferències però sense classificar ni etiquetar a ningú, de forma que tot l'alumnat pugui participar i aprendre junt amb els seus companys. |
Format: |
llibre |
Descripció: |
205p |
ISBN: |
8499800750 |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.31 SAU |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Saumell, Carme; Alsina, Gemma; Arroyo, Àngels. Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento (Vol I). Infantil y primaria.
Barcelona: Graó, 2011.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=4602993
|
|
|
|
|