|
Registre: |
14248 |
Títol: |
Las competencias en la programación de aula . Infantil y primaria (3-12 años) |
Autor: |
Escamilla González, Amparo |
Publicació: |
Barcelona: Graó, 2009 |
Matèria: |
pedagogia -- programacions -- professorat |
Descriptors: |
educació; currículum; ensenyament; |
Nivell: |
professorat |
Resum: |
Planteja l'enfocament competencial de les programacions com a una orientació que va vinculada estretament al principi d'aprenentatge significatiu, a les alternatives globalitzadores de l'aprenentatge i a les tècniques per aprendre a aprendre. Aporta elements de treball per dur a la pràctica la programació per competències a l'educació infantil i primària: tècniques, aspectes a tenir en compte per al disseny de les programacions tant a nivell de continguts com de recursos educatius i d'elements avaluatius. Inclou suggeriments i propostes per a l'aula. |
Format: |
llibre |
Descripció: |
258p |
ISBN: |
8478277056 |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.214 ESC |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Escamilla González, Amparo. Las competencias en la programación de aula . Infantil y primaria (3-12 años).
Barcelona: Graó, 2009.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=4084513
|
|
|
|
|