|
|
Registre: |
14216 |
Títol: |
Elogi de l'educació lenta |
Autor: |
Domènech Francesh, Joan |
Publicació: |
Barcelona: Graó, 2009 |
Col·lecció: |
Micro-Macro Referències; 9 |
Matèria: |
Educació |
Descriptors: |
educació; pedagogia; formació del professorat; |
Nivell: |
professorat |
Resum: |
L'autor ens replanteja el temps en l'educació, no des de la vessant organitzativa i tècnica, sinó ètica i profundament humana. Un model que mira d'ajudar a interpretar la realitat amb la intenció de trobar noves dimensions que donin sentit, entre d'altres, a la diversitat de ritmes d'aprenentatge. Unes reflexions sobre l'educació, fetes des de la perspectiva d'una nova i lenta escola, amb la mirada posada a l'aula i en els processos d'innovació i millora de l'educació pública. L'educació lenta és un paradigma que no pretén fer les coses a poc a poc, sinó saber trobar el temps just per a cadascú i d'aplicar-lo a cada activitat pedagògica. Un aspecte clau per a garantir un creixement educatiu, harmònic i equilibrat que tingui en compte raó i emoció, ment i esperit. Ens presenta quinze principis per a l'educació lenta de qualitat amb suggeriments per a la reflexió-acció. |
Format: |
llibre |
Descripció: |
166p 21 cmcm |
ISBN: |
8478277153 |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371 DOM |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Domènech Francesh, Joan. Elogi de l'educació lenta.
Barcelona: Graó, 2009.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=4059558
|
|
|
|
|