ePèrgam
  Per registrar-se  
  Ajuda
| Surt
  CRP del Bages       
CRP del Bages
Registre:  12970
Títol:  Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva
Autor:  Huguet, Teresa
Publicació:  Graó, 2006
Descriptors:  habilitats socials; ensenyament;
Nivell:  professorat
Resum:  El tema central és l'atenció a la diversitat i als alumnes amb dificultats, tant d'aprenentatge com de participació, alhora que es tracta també l'organització i el funcionament del centre en relació a aquests aspectes. Recull l'experiència d'una escola concreta, que mostra com des d'una perspectiva inclusiva s'atenen les necessitats educatives de l'alumnat en el marc de l'aula ordinària i dins del grup de referència. Des d'una perspectiva constructivista, l'autora té en compte tant els aspectes curriculars com els d'aprenentatge implicats en l'atenció a la diversitat. Destaca en relleu els aspectes emocionals, afectius i relacionals que influeixen, condicionen i poden interferir en la millora i el canvi de l'alumne i de l'acció educativa. El llibre aporta també criteris, orientacions i un ventall molt ampli d'instruments (guions, qüestionaris, etc.) que aposten per la construcció d'escoles més compromeses a oferir a tot l'alumnat oportunitats per aprendre i desenvolupar-se com a persones.
Format:  llibre
Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva

Comentaris
No hi ha comentaris.
Exemplars
Núm. Signatura Estat
1 371.155 HUG Disponible
Citació bibliogràfica
Huguet, Teresa. Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva. Graó, 2006.
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2033836