|
|
Registre: |
11803 |
Títol: |
Convivencia y disciplina en la escuela. El aprendizaje de la democracia |
Autor: |
Torrego, Juan Carlos; Moreno, J.M. |
Publicació: |
Alianza, 2003 |
Descriptors: |
habilitats socials; ensenyament; educació emocional; |
Nivell: |
primària; professorat |
Resum: |
Els autors fan una anàlisi teòrica dels temes de violència, comportament antisocial i conflictes de convivència en els centres escolars. I tot seguit, ens presenten i fonamenten una proposta metodològica per aplicar a l'escola, des de diferents àmbits d'actuació per buscar una solució als problemes de convivència i disciplina a les escoles. Aquests àmbits d'actuació que proposen els autors són els següents: el coneixement de l'alumnat, canvis en el currículum, les normes de comportament a l'aula, la col·laboració de les famílies, l'entorn social de l'alumnat, la millora dels processos de gestió a l'aula, habilitats de comunicació i de resolució de conflictes, unes mesures organitzatives, normes de convivència al centre i unes condicions mínimes de seguretat per tal d'aconseguir una millora de la convivència al centre educatiu. |
Format: |
llibre |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.155 TOR |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Torrego, Juan Carlos; Moreno, J.M.. Convivencia y disciplina en la escuela. El aprendizaje de la democracia.
Alianza, 2003.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2032675
|
|
|
|
|