|
|
Registre: |
11737 |
Títol: |
Tutoria entre iguals. Un mètode d'aprenentatge cooperatiu per a la diversitat. De la teoria a la pràctica |
Autor: |
Duran, D.; Torró, J.; Vila, J. |
Publicació: |
ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2003 |
Descriptors: |
acció tutorial; ensenyament; |
Nivell: |
professorat; secundària |
Resum: |
Estudi que recull els aspectes històrics, fonaments teòrics, condicions i mètode, conceptualització i tipologia, avantatges i inconvenients de la tutoria entre iguals. L'autor també presenta, en la segona part, el crèdit variable 'Ensenyar i aprendre' basat en el mètode d'aprenentatge cooperatiu per a la diversitat. El crèdit està basat en l'àrea de llengua catalana. És un llibre ampli on es combina fonamentació teòrica amb aplicació a l'aula. També es fa esment a recursos didàctics: un d'ells és el vídeo 'L'Escola a casa' que il·lustra el crèdit esmentat. La seva lectura permet aplicar innovacions metodològiques a l'aula en el tractament de la diversitat de l'alumnat. També s'inclou bibliografia i pàgines web interessants sobre la tutoria entre iguals. |
Format: |
llibre |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.212 DUR |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Duran, D.; Torró, J.; Vila, J.. Tutoria entre iguals. Un mètode d'aprenentatge cooperatiu per a la diversitat. De la teoria a la pràctica.
ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2003.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2032609
|
|
|
|
|