|
Registre: |
11700 |
Títol: |
El perfil del profesor mediador |
Autor: |
Tébar, L. |
Publicació: |
Santillana, 2003 |
Descriptors: |
habilitats socials; ensenyament; mediació; formació del professorat; |
Nivell: |
professorat |
Resum: |
Explica el PEI (Programa d'Enriquiment Instrumental) de Feuerstein, com un dels millors programes que hi ha, que emfatitzen les habilitats del pensament. Aporta una visió positiva i optimista de la intervenció educativa, basada en un sistema de creences profundament humà i social. Dóna les línies generals de la pedagogia de la mediació. Explica com el professor-mediador organitza l'aula, genera motivació i implica l'alumnat; desenvolupa habilitats de pensament, ensenya a aprendre i a pensar i forma persones autònomes, capaces de seguir aprenent tota la vida. |
Format: |
llibre |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.155 TEB |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Tébar, L.. El perfil del profesor mediador.
Santillana, 2003.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2032573
|
|
|
|
|