|
|
Registre: |
11283 |
Títol: |
Com viure i conviure, deixant viure? |
Autor: |
Luna, V.; Francés, S. |
Publicació: |
Ajuntament de Reus, 2002 |
Descriptors: |
educació en valors; ensenyament; |
Nivell: |
professorat; secundària |
Resum: |
Presenta una proposta per al desenvolupament de projectes sobre el tractament dels valors a l'aula. En una primera part, estructurada com a llibre del professorat, s' ofereix una reflexió teòrica sobre el paper dels eixos transversals en el disseny curricular, parant especial esment a l'educació ambiental; l'educació per a la pau, l'educació per a la igualtat; l'educació vial, l'educació per a la salut i l'educació del consumidor; es passa després en aquest primer bloc temàtic a explicar la planificació d'un projecte i a donar un ventall d'orientacions per al seu desenvolupament. El segon apartat, llibre de l'alumnat, s'estructura d'acord a nuclis d'interrogants motivadors per al procés inicial d'aprenentatge (D'on i com comencem?, Què sabem?, Què vull saber?, Què puc saber?) i la posterior revisió avaluativa (Què sé ara?, Què he après?). El llibre finalitza amb un recull de material complementari i un ampli llistat biogràfic sobre els valors com a eixos transversals del currículum. |
Format: |
llibre |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
17 LUN |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Luna, V.; Francés, S.. Com viure i conviure, deixant viure?.
Ajuntament de Reus, 2002.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2032157
|
|
|
|
|