Més informació [ SelecciīŋŊ | Detall d'activitat

 
9001660555   Com tractar els clāssics a l'escola. Primāria
2023-2024   Taller. Educaciķ Infantil-Primāria
  
   18/10/2023 - 11/11/2023 (21 hores) de 17:30h a 19:30h
   VT Curs a distāncia
   _ (A distāncia) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Síncron
Organització   Servei de Suports i Recursos Lingüístics
  
  
  
Tipus activitat   CLAP Com tractar els clāssics a l'escola. Primāria
  
Inscripciķ   15/06/2023 - 18/10/2023
  
Descripciķ i   Metodologia:   Dues sessions formatives en línia i una visita presencial a un centre literari, la Casa Museu Jacint Verdaguer a Folgueroles.
  
Objectius   Acostar el patrimoni literari catalā a les aules de primāria mitjanįant la lectura i el comentari de textos que ens ajudin a escoltar la veu dels autors i autores clāssics catalans.
Foment del gust per la lectura i del patrimoni literari catalā.
Promoure les visites i les rutes literāries com a recurs educatiu.
  
Continguts   Presentaciķ de recursos didāctics sobre autors i autores de la literatura catalana.
Estratčgies de dinamitzaciķ de la literatura catalana a l'aula de primāria.
Monogrāfic sobre Miquel Martí i Pol: recursos didāctics i taller prāctic.
  
Observacions   La sessiķ presencial es farā un dissabte al matí de 10 a 13 h a la Casa Museu Jacint Verdaguer, a Folgueroles.

  
Formador/a   Julieta Torrents
  
Avaluaciķ   Assistčncia a les sessions. Lliurament de les tasques proposades i compleciķ del qüestionari de satisfacciķ.
  
Requisits de  certificaciķ   Assistčncia al 80% de les sessions, lliurament de la tasca i compleciķ del qüestionari de valoraciķ de l'activitat.
  
Persones  destinatāries   Mestres de primāria i altres professionals de l'āmbit educatiu.
  
E-mail   competencialiteraria@xtec.cat
  
ODS    ODS4 - Educaciķ de qualitat
  
Calendari  
 Sessiķ 1   dimecres   18/10/2023   1730   1930 
 Sessiķ 2   dimecres   08/11/2023   1730   1930 
 Sessiķ 3   dissabte   11/11/2023   1000   1300 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educaciķ
Pla de formaciķ permanent