9000030517 |
Assetjament escolar: detecció i eines d' intervenció (Ed. Primària) |
2023-2024 |
Jornada / Jornades. Educació Infantil |
|
|
|
19/10/2023 - 26/10/2023 (6 hores) de 16:30h a 19:00h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Unitat de Suport a l'Alumnat en situació de Violència USAV
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
ASSP Assetjament escolar: detecció i eines d' intervenció (Ed. Primària)
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitat formativa de conceptualització davant les situacions d'assetjament en l'àmbit escolar.
En la formació es presentarà el fenomen de l'assetjament escolar i s'aportaran eines i recursos per a la detecció i el seu abordatge.
|
| |
Objectius |
Aportar eines per a la detecció i abordatge de l’assetjament i ciberassetjament en els centres educatius.
|
| |
Continguts |
1. Marc conceptual de l’assetjament i ciberassetjament escolar
2. Tipus d’assetjament, indicadors i manifestacions
3. Eines i recursos per a l'abordatge de les situacions d’assetjament en els centres educatius.
4. Aplicació del protocol d’assetjament escolar i altres tipus de violències
|
| |
Observacions |
Nivell inicial
|
| |
Formador/a |
Unitat de Suport a l'Alumnat en Situació de Violència, USAV
|
| |
Avaluació |
6h certificades que corresponen 2 sessions de 2,5 hores cadascuna, més 1 hora de lectures complementàries.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 100% de les dues sessions sincrònica telemàtica. Per poder assegurar l’assistència cal la participació activa a la sessió ja sigui a través de la càmera web o bé amb la contribució a través del xat o oralment.
|
| |
Persones destinatàries |
Formació dirigida a perfils docents d’infantil i primària, especialment de tutoria i professionals de l’EAP
|
| |
E-mail |
formacions.educacio.usav@gencat.cat
|
| |
ODS |
ODS5 - Igualtat de gènere |
|
ODS10 - Reducció de les desigualtats |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
19/10/2023 |
1630 |
1900 |
Sessió 2 |
dijous |
26/10/2023 |
1630 |
1900 |
|
| |