REC3113922 |
Flipped Classroom. Inverteix la teva classe |
2019-2020 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Secundària en general |
|
|
|
13/1/2020 - 31/3/2020 (60 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
|
|
| |
Inscripció |
01/09/2019 - 13/01/2020 |
|
|
| |
Descripció |
Aquest curs te com a finalitat conèixer el model Flipped Classroom (classe invertida) analitzant la seva aplicabilitat, les avantatges del seu desenvolupament i els problemes o inconvenients que ens podem trobar a l'hora de portar-lo a la pràctica, detallant a la vegada, alguns estudis que avalen la seva eficàcia.
Durant el curs realitzarem un recorregut per més de 100 eines i recursos disponibles per a ser utilitzats, centrant-nos en alguns d'ells, que demanaran la creació de continguts didàctics
|
| |
Objectius |
Els objectius generals del curso són:
* Promoure la capacitació del professorat a través del disseny i posada en praàctica de projectes d'aprenentatge.
* Generar dinàmiques de reflexió i canvi en la docnència a través de l'anàlisi crític de les pràctiques educatives i el disseny d'actuacions educatives innovadores.
* Difondre les bones pràctiques generades durant el curs per visualitzar així el treball dels participants.
Són, a més a més, objectius específics del curs:
* Conèixer, comprendre, analitzar i reflexionar sobre el model Flipped Classroom; les seves implicacions, avantatges i problemes derivats de la seva implementació
* Comprendre i reflexionar sobre el rol del docent i l'alumne, analitzar les implicacions metodològiques de la seva implementació a l'aula. Relfexionar i compartir una proposta concreta.
* Conèixer i analitzar algunes eines i recursos disponibles per a la creació de contingut previ al treball a l'aula. Seleccionar una eina, crear i compartir material dissenyat i realitzat pel participant.
* Dissenyar un projecte Flipped Classroom
|
| |
Continguts |
1.Una aproximació al Model Flipped Classroom
- Model Flipped Classroom. Història i fundaments
- La eficàcia del model Flipped Classroom
2. El model Flipped Classroom i la seva relació amb metodologies didàctiques innovadores
- El model Flipped Classroom i la seva relació amb metodologies
didàctiques innovadores
- Taxonomia de Bloom. Gamificació
3. Disseny d'un projecte Flipped Classroom: eines i recursos
- Integració de les TIC en educació
- Eines i recursos: els videos
- L'avaluació
|
| |
Formador/a |
Carlos Marín
|
| |
Organització |
Orient x Ponent
|
| |
E-mail |
orientxponent@gmail.com
|
| |
|
|