A160221A16 |
Una nova mirada metodològica pel centre |
2016-2017 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
26/9/2016 - 6/3/2017 (25 hores) de 17:00h a 19:30h |
|
ESC Els Pinetons |
|
pg. Congost, 8 (Parc dels Pinetons) (La Garriga)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Oriental IV
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 26/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Canvi de dinàmica i mirada diferent del claustre en la metodologia global del centre.
|
| |
Objectius |
- Remoure i reflexionar sobre la nostra feina dins l’aula.
- Identificar i compartir la nostra feina dins l’aula.
- Ser crítics en la nostra feina del dia a dia.
- Aprendre a gestionar i millorar aquesta feina del dia a dia.
- Aprendre a portar a terme l’avaluació tal com indica el nou currículum
|
| |
Continguts |
- Cohesió grup
- Treball en equip
- Pràctica dins l’aula
- Transmetre experiències
- Prendre acords
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata. D’acord amb el document de valoració final del centre i l’informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
a8921211@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
26/09/2016 |
1700 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
24/10/2016 |
1700 |
1930 |
Sessió 3 |
dilluns |
14/11/2016 |
1700 |
1930 |
Sessió 4 |
dilluns |
28/11/2016 |
1700 |
1930 |
Sessió 5 |
dilluns |
16/01/2017 |
1700 |
1930 |
Sessió 6 |
dilluns |
06/03/2017 |
1700 |
1930 |
|
| |