A160211A16 |
Nou enfocament pedagògic. L'alumne el protagonista dels seus aprenentatges |
2016-2017 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
1/10/2016 - 4/5/2017 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Giroi |
|
c. de Santa Maria del Camí, 54 (La Garriga)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Oriental IV
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Volem donar un enfocament pedagògic més manipulatiu, amb més treball cooperatiu on l’alumne sigui el protagonista dels seus aprenentatges.
|
| |
Objectius |
Dissenyar pràctiques pedagògiques competencials en diferents àrees del currículum.
Utilitzar les rúbriques com a eina d’avaluació.
Definir criteris d’avaluació compartits.
|
| |
Continguts |
Les bones preguntes
Fer rúbriques
Avaluació de projectes
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata. D’acord amb el document de valoració final del centre i l’informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
a8921211@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
01/10/2016 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
dijous |
04/05/2017 |
1700 |
1900 |
|
| |