6030101603 |
La inclusió educativa: principi bàsic de l'equitat i de la garantia dels drets dels infants |
2018-2019 |
Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
7/11/2018 - 22/2/2019 (20 hores) de 17:00h a 20:00h |
|
ESC Joan XXIII |
|
c. Diagonal, s/n (Les Borges Blanques)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Les Borges Blanques
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació del professorat i personal d’atenció directa en la inclusió educativa com eix fonamental de la nostra pràctica educativa. Es fonamentarà les bases del Decret 150/2017, de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu. Aquest decret promou un sistema educatiu inclusiu obrint un nou paradigma conceptual. Passa de l'educació inclusiva dirigida a un grup d'alumnat a un sistema inclusiu dirigit a tots i totes els i les alumnes al llarg de les etapes educatives.
|
| |
Objectius |
Sensibilitzar, conscienciar i engrescar al professorat i al personal d’atenció directa sobre la necessitat de partir de la inclusió educativa com a principi bàsic de la seva pràctica docent.
|
| |
Continguts |
El Decret d'inclusió 150/2017, de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu.
|
| |
Formador/a |
Solé Pujol, Meritxell; Muñoz Montornés, M Josep
|
| |
Avaluació |
Grau de satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un 80% de les sessions, realització de les pràctiques proposades i lliurament del treball telemàtic.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació infantil, primària i secundària.
|
| |
E-mail |
crp-garrigues@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
07/11/2018 |
1700 |
2000 |
Sessió 2 |
dimarts |
13/11/2018 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimarts |
27/11/2018 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimarts |
15/01/2019 |
- |
- |
Sessió 5 |
divendres |
22/02/2019 |
- |
- |
|
| |