Més informació [ Detall d'activitat

 
2086291208   Competències a la secundària. Reptes i oportunitats
2019-2020   Curs. Secundària Obligatòria i batxillerat
  
   28/1/2020 - 10/3/2020 (15 hores) de 16:00h a 19:00h
   CRP del Garraf
   Canigó, 2 (Vilanova i la Geltrú) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Garraf
  
  
  
Accessos   Plànol
Inscripció   09/01/2020 - 19/01/2020
  
Descripció i   Metodologia:   Model d’avaluació nou. Però modificar l’avaluació porta implícita la revisió de la metodologia i de la gestió de l’aula, el paper dels continguts curriculars, el rol i la tasca docent així com les dinàmiques de treball dels equips docents als centres d’educació secundària.
El curs ha de ser un acompanyament per aquells docents que volen explorar
l’abast d’aquest model educatiu i poder conduir posteriorment la transformació educativa en el seu context pedagògic.
  
Objectius    Conèixer la normativa i el marc educatiu de l’avaluació per competències
 Identificar les accions docents que ja són competencials
 Dissenyar activitats competencials
 Programar i planificar per dimensions i competències
 Establir el recorregut docent per a la revisió competencial en l'àmbit
personal, departamental i de centre
  
Continguts    Fonaments pedagògics de la transformació educativa competencial
 Àmbits, dimensions, competències i currículum. Marc normatiu i
semàntic
 Avaluació formativa, formadora i qualificadora
 Protocol educatiu per al canvi competencial
  
Formador/a   DAVID LLAMBRICH
  
Avaluació   Formulari d'avaluació final.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un 80% de les sessions, realització de les pràctiques proposades i lliurament del treball telemàtic.
  
Persones  destinatàries   Professorat d'educació secundària i batxillerat
  
E-mail   crp-garraf@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   28/01/2020   1600   1900 
 Sessió 2   dimarts   11/02/2020   1600   1900 
 Sessió 3   dimarts   10/03/2020   1600   1900 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent