2081100555 |
Ara escric. L'aprenentatge de l'escriptura a secundària |
2015-2016 |
Cicle de conferències. Secundària Obligatòria |
|
|
|
24/2/2016 - 11/5/2016 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
CRP del Garraf |
|
Canigó, 2 (Vilanova i la Geltrú)  |
|
|
Format |
Presencial |
|
Totes les Sessions es faran al CRP del Garraf, carrer Canigó, 2 de Vilanova i la Geltrú |
| |
Accessos |
Plànol
|
Tipus activitat |
ASES Ara escric. L'aprenentatge de l'escriptura a secundària
|
| |
Inscripció |
01/12/2015 - 14/01/2016 . Activitat restringida |
|
|
Persones destinatàries |
Professorat de secundària
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
|
| |
Descripció |
Cicle de 6 conferències adreçades als docents de Secundària Obligatoria. Tot i que cada conferència tracta un tema diferent, es complementen i tot el cicle dóna una visió general de l'esenyament aprenentatge de l'escriptura.
|
| |
Objectius |
Conèixer els elements claus de l’aprenentatge inicial de l’escriptura.
Disposar d'elements per a la coordinació entre educació primària educació primària i secundària
Donar eines als assitents per compartir els temes tractats a les conferències al seu centre.
|
| |
Continguts |
Funcionalitat de l’escriptura
L’escriptura a les àrees.
Procés de composició d’un text
Les propietats textuals i la reflexió sobre la llengua
Escriptura creativa i literària
Orientacions per a la coordinació, la planificació i l’avaluació. Acords de centre
Orientacions per al traspàs dels continguts a l'equip docent
|
| |
Observacions |
El cicle de conferències començarà a partir del gener del 2016.
|
| |
Formador/a |
Josep Sànchez
|
| |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
E-mail |
crp-garraf@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
24/02/2016 |
- |
- |
Sessió 2 |
dimecres |
09/03/2016 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimecres |
30/03/2016 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimecres |
13/04/2016 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimecres |
27/04/2016 |
- |
- |
Sessió 6 |
dimecres |
11/05/2016 |
- |
- |
|
| |