A110351A11 |
Aprofundiment en aprenentatge cooperatiu |
2023-2024 |
Taller a centre. Secundària Obligatòria |
|
|
|
20/9/2023 - 24/1/2024 (15 hores) de 11:00h a h |
|
INS Premià de Mar |
|
c. Rafael de Casanova, s/n (Premià de Mar)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Maresme
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/09/2023 - 20/09/2023 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitat de formació per implementar el treball cooperatiu al centre
|
| |
Objectius |
Millorar la pràctica docent introduint estratègies cooperatives.
Reflexionar sobre la importància de l’aprenentatge cooperatiu com a instrument per a la inclusió.
Conèixer diferents dinàmiques i establir com a escola les que es faran trimestralment per nivell.
Ser capaços de crear equips base tot atenent la diversitat de l’aula.
Establir i aplicar estructures i estratègies cooperatives per dinamitzar i guiar el procés d’aprenentatge.
Introduir el pla d’equip i el diari de sessions
|
| |
Continguts |
Rol del docent
Dinàmiques per cohesionar el grup
Què és un equip base, com es crea i com gestionar-lo
Estructures i tècniques cooperatives
Pla d’equip i diari de sessions
|
| |
Formador/a |
Raquel Puig
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa. (Nivell 1)
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata. D’acord amb el document de valoració final del centre i l’informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
a8930009@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
20/09/2023 |
1530 |
1730 |
Sessió 2 |
dimarts |
03/10/2023 |
1530 |
1730 |
Sessió 3 |
dimecres |
25/10/2023 |
1530 |
1730 |
Sessió 4 |
dimecres |
24/01/2024 |
1530 |
1730 |
|
| |