Més informació [ Detall d'activitat

 
9005160532   Programem les cičncies amb sentit (ST Penedčs)
2023-2024   Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primŕria-Secundŕria
  
   1/7/2024 - 5/7/2024 (30 hores) de 9:30h a 14:30h
   CRP de l'Alt Penedčs
   Europa, 28 (Vilafranca del Penedčs) 
  
Format   Presencial
Organització   CESIRE. Centre de suport a la innovació i recerca educativa
  
  
  
Inscripció   15/05/2024 - 01/07/2024
  
Descripció i   Metodologia:   Coneixes les grans idees de la cičncia? Com les podem introduir de manera progressiva en les classes de cičncies? Quin model de cičncia cal treballar amb l’alumnat? Inclous activitats de modelització i d’indagació en les situacions d’aprenentatge? Per quč aquest tipus d’activitats són imprescindibles per aprendre cičncies?
En aquesta formació donarem resposta a aquestes preguntes analitzant i treballant sobre el material de les persones participants i el material generat durant les sessions.
  
Objectius   1. Donar eines als docents per programar amb sentit les competčncies i els sabers de les matčries de cičncies i coneixement del medi a partir de les grans idees de la cičncia i els mapes de progressió de les idees.

2. Facilitar l’apropiació de metodologies prňpies de l’aprenentatge de les cičncies.

3. Promoure canvis profunds i sostenibles en les maneres de fer a l’aula.

4. Contribuir a la transformació pedagňgica dels centres educatius.
  
Continguts   - Naturalesa de la cičncia
- Grans idees de la cičncia i com poden progressar al llarg de l’escolaritat
- La modelització a l’aula de cičncies
- La indagació a l’aula de cičncies
  
Observacions   Horari d'inici de les sessions a confirmar
  
Formador/a   Cesc Ayora
  
Avaluació   Assistčncia i participació activa en les sessions
Realització de les tasques
  
Requisits de  certificació   Assistčncia i realització de les tasques.
  
Persones  destinatŕries   Mestres i docents de cičncies de secundŕria.
  
E-mail   cesire@xtec.cat
  
ODS    ODS4 - Educació de qualitat
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent