6030291603 |
Percussió corporal - III |
2019-2020 |
Trobada pedagògica. Primària-Secundària |
|
|
|
7/3/2020 - 7/3/2020 (6 hores) de 8:30h a 14:30h |
|
CRP de les Garrigues |
|
Dr. Trueta s/n (Les Borges Blanques)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Les Borges Blanques
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
09/01/2020 - 19/01/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Continuació de la formació iniciada el curs passat.
Des del grup de treball dels mestres de música de les Garrigues, proposem aquesta formació ja que en la comarca de Lleida hi ha poca formació de la nostra especialitat.
No hi ha dubte del paper que la música té en les nostres vides. Aquesta és un art i una ciència, tot al mateix temps; la seva naturalesa no verbal la converteix en un mitjà de comunicació universal, un estímul únic per penetrar en el nostre cos, evocar sentiments, emocions, facilitar respostes fisiològiques i psicològiques siguin quines siguin les característiques de cada individu.
La música, com qualsevol manifestació artística, és una activitat creativa. Aquesta creativitat, però, no és un atribut exclusiu dels artistes. La creativitat és una necessitat humana general i fonamental.
|
| |
Objectius |
Des del Mètode SSM (Senyalització, Seqüenciació, Música), basant-nos en els recursos sonors i musicals, es pretén facilitar l’aparició de diferents processos sensorials, cognitius, emocionals i vinculants. Promou experiències creatives que enllacen els interessos de les persones amb les seves capacitats tant físiques com intel·lectuals.
|
| |
Continguts |
- Senyalització: Les sessions d’aquesta metodologia són eminentment pràctiques i desenvolupades amb indicacions a temps real.
- Seqüenciació: Tots els exercicis i activitats estan rigorosament sistematitzats. La seqüenciació en estructures constants i regulars, tant per l’aprenentatge, com en el seu resultat estètic final, és fonamental pel control, planificació, execució i assoliment dels objectius musicals i extra musicals.
- Música: L’objectiu general més important. És el llenguatge amb el qual ens expressarem, crearem i sentirem durant tot el procés d’aprenentatge o durant l’ experiència lúdica.
|
| |
Formador/a |
Serratosa López, Santi
|
| |
Avaluació |
Grau de satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres especialistes en educació musical.
|
| |
E-mail |
crp-garrigues@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
07/03/2020 |
1000 |
1100 |
|
| |