Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6010331601   Introducció a la perspectiva feminista a les Llars d'infants
2023-2024   Jornada / Jornades. Llar d'Infants
  
   30/1/2024 - 14/2/2024 (7 hores) de 17:30h a 19:30h
   CRP de l'Alt Urgell
   Albert Vives, 12 (La Seu d'Urgell) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Síncron
Organització   Servei Educatiu Alt Urgell
  
  
  
Inscripció   15/11/2023 - 30/01/2024
  
Descripció i   Metodologia:   Ens proposem acompanyar les Llars d'Infants en la incorporació i implementació de la perspectiva de gènere a les seves pràctiques diàries.
  
Objectius   - Formar i sensibilitzar l’equip de mestres en perspectiva de gènere des d’una mirada interseccional i atenta a la diversitat.
- Oferir els coneixements teòrics necessaris per situar el moment actual, la perspectiva de gènere i les desigualtats en l’àmbit educatiu i les violències que se’n deriven.
  
Continguts   - Què és el sistema sexe-gènere: fonaments conceptuals i com opera
- Agents de socialització: del marc global a l’escola
- Models hegemònics de feminitat i masculinitat heteronormatius: qüestionant la norma per acollir la diversitat
- Androcentrisme i estereotips de gènere
- Coeducació: les bases de la pedagogia feminista
- Interseccionalitat : la necessitat de visibilitzar tots els eixos d’opressió
  
Observacions   Es faran tres sessions telemàtiques i una hora de treball personal.
  
Formador/a   Anna Carreras Port
  
Avaluació   Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones.
Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
  
E-mail   se-alturgell@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   30/01/2024   1730   1930 
 Sessió 2   dimarts   06/02/2024   1730   1930 
 Sessió 3   dimecres   14/02/2024   1730   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent