Llista d'activitats |
|
Codi | Activitat | ||
REC2150477 | Curs online d´iniciació a la Metodologia AICLE/CLIL | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dimarts 7/5/2024 al 30/6/2024 de a | |||
REC2150485 | Guia per al docent novell | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dimecres 1/11/2023 al 30/11/2023 de a | |||
REC2153106 | Disseny de Rúbriques per a l'Avaluació de l'Aprenentatge | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dilluns 1/7/2024 al 22/7/2024 de a | |||
REC2153213 | Llengua de Signes Catalana (LSC) nivell inicial A1 (intensiu estiu) | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). LLP AUELS: Associació d'Usuaris i Estudiants de Llengua de Signes (Barcelona). Del dissabte 1/6/2024 al 31/7/2024 de a | |||
REC2153231 | Altes capacitats i diversitat | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dimecres 1/11/2023 al 30/11/2023 de a | |||
REC2153246 | Immersió lingüística. La gestió de la diversitat i el plurilingüisme a l'aula | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dijous 1/8/2024 al 28/8/2024 de a | |||
REC2153945 | Expressió artística d'emocions i Land Art | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dilluns 1/7/2024 al 22/7/2024 de a | |||
REC2155182 | Aprofundiment a la metodologia AICLE per a secundària | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dimarts 2/1/2024 al 23/1/2024 de a | |||
REC2155252 | Creación de recursos pictos para el aprendizaje en el aula. | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dilluns 1/7/2024 al 21/7/2024 de a | |||
REC2155260 | Rastreja’ls! Encanteris per transformar-nos en Sherlok Holmes literaris! | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dissabte 1/6/2024 al 30/6/2024 de a |
Generalitat de Catalunya Departament d'Educació |
Pla de formació permanent |