Llista d'activitats |
|
Codi | Activitat | ||
REC0013933 | L'ATENCIÓ A LA DIVERSITAT D'ALUMNES DEL CENTRE EDUCATIU DES D'UNA MIRADA NEUROPSICOPEDAGÒGICA | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dilluns 9/10/2023 al 8/7/2024 de a | |||
REC0013945 | Ambients d'Aprenentatge | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del divendres 1/9/2023 al 29/9/2023 de a | |||
REC0015170 | Iniciació a la Llengua de Signes Catalana | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). Associació Apso (Barcelona). Del dilluns 18/9/2023 al 30/10/2023 de a | |||
REC0015175 | La dislèxia: detecció i intervenció a l'aula | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del diumenge 3/9/2023 al 30/9/2023 de a | |||
REC0015182 | Aplicació de l'educació visual i plàstica a l'aula | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del divendres 1/9/2023 al 25/9/2023 de 1:00 a 23:59 | |||
REC0015198 | Trastornos del aprendizaje, de la conducta y afectivos: Diagnóstico e Intervención | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del divendres 1/9/2023 al 31/10/2023 de a | |||
REC0015221 | ResearchEd: Curs online sobre educació fonamentada en l'evidència científica | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dimecres 1/11/2023 al 31/12/2023 de 8:00 a 18:00 | |||
REC0015227 | Creativitat en l'Educació Musical. Una pedagogia transversal. 3a edició | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). C Centre Gerard Arlandes (Barcelona). Del dilluns 25/9/2023 al 10/7/2024 de a | |||
REC0015231 | Curs Educació Conscient | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del dimecres 4/10/2023 al 28/2/2024 de 18:30 a 21:00 | |||
REC0015243 | Treballa l'Educació Emocional | ||
Curs telemàtic (en línia asíncron). VT Curs a distància (A distància). Del diumenge 3/12/2023 al 23/12/2023 de a |
Generalitat de Catalunya Departament d'Educació |
Pla de formació permanent |