Llista d'activitats |
|
Codi | Activitat | ||
1000120511 | Espai Jove.net: Promoció i prevenció de la salut mental en la població jove (edició tardor) | ||
Curs. CT Consorci d'Educació de Barcelona (Barcelona). Del dijous 18/10/2018 al 29/11/2018 de 17:30 a 19:30 | |||
1000130511 | Espai Jove.net: Promoció i prevenció de la salut mental en la població jove (edició primavera) | ||
Curs. CT Consorci d'Educació de Barcelona (Barcelona). Del dijous 14/2/2019 al 21/3/2019 de 17:30 a 19:30 | |||
1000140511 | Suport a l'’orientació en els itineraris dels ensenyaments postobligatoris. (4a edició) | ||
Grup de treball. Lloc per determinar (Catalunya). Del dijous 18/10/2018 al 30/5/2019 de 15:00 a 18:00 | |||
1000150511 | Assetjament escolar. 3a. edició | ||
Curs. EAP EAP B-02 Sant Andreu (Barcelona). Del dimecres 24/10/2018 al 10/4/2019 de a | |||
1000170511 | Pau i conflictes. Introducció a la cultura de pau. (I) | ||
Taller. Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) (Barcelona). Del dimecres 24/10/2018 al 28/11/2018 de 18:00 a 20:00 | |||
1000180511 | L'’abús sexual en la primera infància. Detecció, reflexió i intervenció en l’'etapa d'’educació infantil | ||
Taller. CRP Ciutat Vella (Barcelona). Del dimarts 6/11/2018 al 16/11/2018 de 9:00 a 12:15 | |||
1000190511 | Reflexionant l’assessorament | ||
Jornada / Jornades. Escola d'Administració Pública de Catalunya (Barcelona). Del dimecres 5/9/2018 al 7/9/2018 de 9:00 a 14:00 | |||
1000200511 | Emergències psicosocials (3a edició) | ||
Jornada / Jornades. CRP Ciutat Vella (Barcelona). Del dimecres 17/10/2018 al 27/3/2019 de 15:30 a 18:00 | |||
1000210511 | Adequació del pla de Treball al perfil lingüístic de l'’alumne | ||
Curs. CREDA CREDAC Pere Barnils (Seu central-Barcelona) (Barcelona). Del dimarts 13/11/2018 al 30/4/2019 de 15:00 a 17:00 | |||
1000220511 | Projecte compartit primària: Expliquem el barri | ||
Curs. CdA CdA de Barcelona (Barcelona). Del dilluns 10/9/2018 al 25/1/2019 de 11:00 a 13:00 |
Generalitat de Catalunya Departament d'Educació |
Pla de formació permanent |