Llista d'activitats |
|
Codi | Activitat | ||
5005720512 | Formació als centres que incorporen el suport SIEI | ||
Taller d'equips de centre. INS Jaume Vicens Vives (Girona). Del dimecres 17/10/2018 al 20/2/2019 de 17:30 a 20:00 | |||
5005730520 | Els professionals de l'orientació: lideratge pedagògic per a l'èxit educatiu | ||
Taller. CRP del Gironès (Girona). Del dimecres 23/1/2019 al 6/2/2019 de 16:30 a 19:30 | |||
5005740512 | Experiències de suport intensiu | ||
Taller d'equips de centre. Lloc per determinar (Catalunya). Del diumenge 31/3/2019 al 30/6/2019 de a | |||
5005750512 | L'EAP i els centres:un treball en equip per a la millora de la qualitat de l'atenció educativa | ||
Taller. CRP del Gironès (Girona). Del dijous 11/4/2019 al 11/4/2019 de 9:30 a 14:30 | |||
5005760512 | Assessorament als centres educatius en aspectes del currículum competencial per a tothom | ||
Taller. CRP del Gironès (Girona). Del dimarts 28/5/2019 al 28/5/2019 de 9:30 a 14:30 | |||
5005770512 | Treball de l'EAP en situacions d'emergència | ||
Taller. CRP del Gironès (Girona). Del divendres 10/5/2019 al 10/5/2019 de 9:30 a 14:30 | |||
5006520528 | Esfer@ gestió acadèmica i administrativa - Sessió actualització centres de secundària | ||
Taller. INS de Santa Coloma de Farners (Santa Coloma de Farners). Del dimecres 13/3/2019 al 3/4/2019 de 15:00 a 20:00 | |||
5006530528 | Esfer@ gestió acadèmica i administrativa - Sessió actualització centres de secundària | ||
Taller. INS de Sant Feliu de Guíxols (Sant Feliu de Guíxols). Del dimecres 20/3/2019 al 10/4/2019 de 15:00 a 20:00 | |||
5006540528 | Esfer@ gestió acadèmica i administrativa - Sessió actualització centres de secundària | ||
Taller. CRP del Gironès (Girona). Del dijous 14/3/2019 al 2/4/2019 de 15:00 a 20:00 | |||
5006550528 | Esfer@ gestió acadèmica i administrativa - Sessió actualització centres de secundària | ||
Taller. CRP del Gironès (Girona). Del dimarts 12/3/2019 al 9/4/2019 de 15:00 a 20:00 |
Generalitat de Catalunya Departament d'Educació |
Pla de formació permanent |