Llista d'activitats |
|
Codi | Activitat | ||
4050130529 | Coordinació en tecnologia de l'aprenentatge i coneixement | ||
Seminari de coordinació. CRP del Vallès Occidental V (Cerdanyola del Vallès). Del dilluns 28/10/2019 al 25/5/2020 de 15:00 a 18:00 | |||
4051011405 | Coordinació d'Anglès a primària | ||
Grup de treball. CRP del Vallès Occidental V (Cerdanyola del Vallès). Del dimarts 15/10/2019 al 9/6/2020 de 12:30 a 14:00 | |||
4051021405 | Coordinació d'Educació Física a primària | ||
Grup de treball. CRP del Vallès Occidental V (Cerdanyola del Vallès). Del dimarts 15/10/2019 al 9/6/2020 de 12:30 a 14:00 | |||
4051041405 | EduGlobalSTEM. L’educació pel desenvolupament humà i sostenible a les STEM | ||
Grup de treball. EU Facultat Ciències de l'Educació UAB. Dep matemàtica i de les ciències experimentals. (Cerdanyola del Vallès). Del dimarts 22/10/2019 al 11/6/2020 de 16:30 a 19:00 | |||
4051060529 | Grup de treball per als Equips impulsors de mòbils.edu | ||
Grup de treball. CEE Centre de Formació i Treball Flor de Maig (Cerdanyola del Vallès). Del dimarts 22/10/2019 al 26/5/2020 de a | |||
4052011405 | Programació competencial i per capacitats | ||
Taller a centre. ESC Turó de Guiera (Cerdanyola del Vallès). Del dimecres 16/10/2019 al 26/5/2020 de 17:30 a 18:30 | |||
4052021405 | Ambients, una nova forma d’aprendre i ensenyar | ||
Taller a centre. ESC Sant Martí (Cerdanyola del Vallès). Del dimarts 14/1/2020 al 19/6/2020 de 12:30 a 14:00 | |||
4052041405 | Matemàtiques manipulatives | ||
Taller a centre. ESC Xarau (Cerdanyola del Vallès). Del dimecres 16/10/2019 al 26/5/2020 de 17:00 a 19:00 | |||
4052051405 | Treball per projectes: de l'inici a l'avaluació | ||
Taller a centre. ESC Saltells (Cerdanyola del Vallès). Del dimarts 15/10/2019 al 10/6/2020 de 17:00 a 19:00 | |||
4052511405 | Aplicació de GSUITE al centre | ||
Assessorament. INS Pere Calders (Cerdanyola del Vallès). Del dimecres 16/10/2019 al 21/5/2020 de 17:00 a 19:00 |
Generalitat de Catalunya Departament d'Educació |
Pla de formació permanent |