Llista d'activitats |
|
Codi | Activitat | ||
3000010542 | Trobada pedagògica d'equips directius del Grup d'Experimentació per al Plurilingüisme (1er any) | ||
Trobada pedagògica. Casa del Mar (Barcelona). Del dimarts 27/9/2016 al 27/9/2016 de 9:00 a 14:00 | |||
3000010601 | Ús didàctic dels Sites | ||
Taller a centre. CFA Mestre Esteve (Sant Feliu de Llobregat). Del dilluns 3/10/2016 al 19/6/2017 de 14:00 a 15:00 | |||
3000020542 | Trobada d'equips directius del Grup d'Experimentació per al Plurilingüisme (2n any) | ||
Trobada pedagògica. Casa del Mar (Barcelona). Del dimecres 5/10/2016 al 5/10/2016 de 9:30 a 15:00 | |||
3000020601 | Seminari didàctic intercentres | ||
Seminari de coordinació. ST SSTT del Baix Llobregat-Anoia (PAS) (Sant Feliu de Llobregat). Del dijous 19/1/2017 al 8/6/2017 de 10:00 a 14:00 | |||
3000030542 | Formació del professorat del GEP (AICLE) (1er any) | ||
Curs d'equips de centre. EOI de Cornellà de Llobregat (Cornellà de Llobregat). Del divendres 14/10/2016 al 30/5/2017 de 10:00 a 14:00 | |||
3000030601 | Ús didàctic del Moodle | ||
Taller a centre. CFA Mare de Déu de Montserrat (Olesa de Montserrat). Del divendres 4/11/2016 al 27/1/2017 de 11:30 a 14:00 | |||
3000040542 | Formació pel professorat del GEP (AICLE) (2on any) | ||
Curs d'equips de centre. EOI de Cornellà de Llobregat (Cornellà de Llobregat). Del dimarts 11/10/2016 al 30/5/2017 de 10:00 a 14:00 | |||
3000040601 | Introducció al Moodle | ||
Taller a centre. CFA Artur Martorell (Sant Esteve Sesrovires). Del dimecres 11/1/2017 al 30/3/2017 de 11:30 a 13:30 | |||
3000050542 | Trobada pedagògica dels centres participants en el GEP (primer any) | ||
Trobada pedagògica. CaixaForum (Barcelona). Del dilluns 3/10/2016 al 3/10/2016 de 9:00 a 14:00 | |||
3000060542 | Jornada d'acollida i orientació d'auxiliars de conversa i els seus tutors | ||
Trobada pedagògica. Escola d'Administració Pública de Catalunya (Barcelona). Del dijous 6/10/2016 al 6/10/2016 de 9:00 a 14:00 |
Generalitat de Catalunya Departament d'Educació |
Pla de formació permanent |