Llista d'activitats |
|
Codi | Activitat | ||
2071091207 | Atenció a l'alumnat TEA a l'aula. Estratègies i recursos didàctics | ||
Taller. CEE Josep Sol i Rodríguez (Santa Coloma de Gramenet). Del dimecres 22/2/2023 al 15/3/2023 de 17:15 a 19:15 | |||
2071101207 | Salut mental i gestió emocional a l'adolescència | ||
Taller. INS Puig Castellar (Santa Coloma de Gramenet). Del dimecres 1/2/2023 al 1/3/2023 de 16:00 a 18:00 | |||
2071111207 | Taller de cocreació de maletes artístiques | ||
Taller. CRP Ciutat de Sta. Coloma Gramenet (Santa Coloma de Gramenet). Del dimarts 7/2/2023 al 21/2/2023 de 17:15 a 20:15 | |||
2071121207 | L'Aula d'HDA-Santa Coloma de Gramenet: funcions i procediments | ||
Conferència. VT Curs a distància (A distància). Del dimarts 14/2/2023 al 14/2/2023 de 15:30 a 17:30 | |||
2071141207 | Modificació genètica humana | ||
Conferència. Biblioteca de Singuerlín - Salvador Cabré (Santa Coloma de Gramenet). Del dimecres 9/11/2022 al 11/1/2023 de 12:00 a 13:30 | |||
2071160529 | Formació Competència Digital docent, nivell A2 (CRP) | ||
Curs. CRP Ciutat de Sta. Coloma Gramenet (Santa Coloma de Gramenet). Del dimecres 18/1/2023 al 7/6/2023 de 17:00 a 20:00 | |||
2071170519 | Iniciació al Programa de Suport Vital als centres educatius | ||
Curs. CRP Ciutat de Sta. Coloma Gramenet (Santa Coloma de Gramenet). Del dimecres 22/2/2023 al 31/5/2023 de 17:00 a 19:00 | |||
2071190540 | Prevenció, detecció i intervenció davant dels procesos de radicalització violenta als centres educat | ||
Jornada / Jornades. Biblioteca del Fondo (Santa Coloma de Gramenet). Del dilluns 6/3/2023 al 6/3/2023 de 15:30 a 20:30 | |||
2072000540 | Enfocament Restauratiu | ||
Assessorament. ESC Torre Balldovina (Santa Coloma de Gramenet). Del dilluns 17/10/2022 al 6/3/2023 de 16:45 a 19:15 | |||
2072020540 | Enfocament restauratiu i Mediació | ||
Assessorament. I-E Lluís Millet (Santa Coloma de Gramenet). Del dilluns 17/10/2022 al 15/5/2023 de 17:00 a 19:00 |
Generalitat de Catalunya Departament d'Educació |
Pla de formació permanent |