Llista d'activitats |
|
Codi | Activitat | ||
6080341608 | La musicoteràpia com a recurs educatiu | ||
Taller a centre. ZER La Segarra (Ribera d'Ondara). Del dijous 28/10/2021 al 9/12/2021 de 17:30 a 20:00 | |||
6080351608 | Segarra didàctics. Materials geològics de l'arquitectura urbana a la Segarra | ||
Grup de treball. CRP de la Segarra (Cervera). Del dijous 14/10/2021 al 31/1/2022 de 16:00 a 18:30 | |||
6080361608 | La cultura popular de Cervera als centres educatius | ||
Grup de treball. CRP de la Segarra (Cervera). Del dilluns 25/10/2021 al 30/5/2022 de 17:30 a 19:30 | |||
6080371608 | Coordinació direccions de primària de la Segarra: Organització i Gestió | ||
Seminari de coordinació. CRP de la Segarra (Cervera). Del dijous 14/10/2021 al 31/5/2022 de 9:30 a 12:00 | |||
6080381608 | Treball per projectes: donar sentit i aplicabilitat als aprenentatges a CI | ||
Assessorament. ESC Ramon Faus i Esteve (Guissona). Del dijous 14/10/2021 al 30/5/2022 de 17:30 a 19:30 | |||
6080391608 | Treball per projectes: donar sentit i aplicabilitat als aprenentatges a CM | ||
Assessorament. ESC Ramon Faus i Esteve (Guissona). Del dijous 14/10/2021 al 30/5/2022 de 17:30 a 19:30 | |||
6080401608 | Treball per projectes: donar sentit i aplicabilitat als aprenentatges a CS | ||
Assessorament. ESC Ramon Faus i Esteve (Guissona). Del dijous 14/10/2021 al 30/5/2022 de 17:30 a 19:30 | |||
6080411608 | 5ª Mostra de pràctiques educatives a la Segarra | ||
Intercanvi d'experiències. INS Antoni Torroja (Cervera). Del dimarts 3/5/2022 al 4/5/2022 de 17:30 a 20:00 | |||
6080420555 | Integrar llengua i continguts al treball en totes les matèries per a la millora de resultats | ||
Seminari telemàtic (en línia asíncron). INS La Segarra (Cervera). Del dimecres 27/10/2021 al 24/11/2021 de a | |||
6080431608 | Treball de robòtica amb LEGO per a EI (Guissona) | ||
Jornada / Jornades. AJ Ajuntament de Guissona (Guissona). Del dilluns 4/10/2021 al 5/10/2021 de 17:00 a 20:00 |
Generalitat de Catalunya Departament d'Educació |
Pla de formació permanent |