|
|
Registre: |
14888 |
Títol: |
Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento (Vol II) Secundària |
Autor: |
Bolea, Enric; Gallardo, Adela |
Publicació: |
Barcelona: Graó, 2012 |
Col·lecció: |
Escuela inclusiva: alumnos distintos pero..., 12 |
Descriptors: |
educació; atenció a la diversitat; ensenyament; |
Nivell: |
professorat; secundària |
Resum: |
Llibre pensat per ajudar al professorat, orientadors, pedagogs, psicòlegs i altres professionals de l'educació des d'una perspectiva eminentment pràctica en la complexa tasca d'educar a aquells alumnes als quals solem descriure amb frases com: "no està motivat", "no para esment en el què fa", "té una mala actitud" i un llarg etcètera d'expressions semblants. Es parteix que hi ha una altra forma positiva d'educar i afavorir a aquest alumnat amb dificultats per autoregular la seva conducta, i que aquesta neix de comprendrels, identificar les seves fortaleses, preparar amb cura la proposta educativa i treballar proactivamente en equip. |
Format: |
llibre |
Descripció: |
212p |
ISBN: |
8499804144 |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.31 BOL |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Bolea, Enric; Gallardo, Adela. Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento (Vol II) Secundària.
Barcelona: Graó, 2012.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=4717515
|
|
|
|
|