|
Registre: |
14247 |
Títol: |
Pisa como excusa. Repensar la evaluación para cambiar la enseñanza |
Autor: |
Monereo, Carles [coordinador] |
Publicació: |
Barcelona: Graó, 2009 |
Col·lecció: |
Crítica y fundamentos, 24 |
Matèria: |
avaluació, ensenyament, PISA |
Descriptors: |
educació; avaluació; ensenyament; |
Nivell: |
professorat |
Resum: |
És una guia inspirada en els principis de PISA per analitzar i modificar activitats d'avaluació i ensenyament. Hi ha exemples reals de com portar a terme aquest anàlisi, i els canvis corresponents, en activitats d'avaluació i/o ensenyament en les àrees de llengua, matemàtiques, ciències naturals i ciències socials. |
Format: |
llibre |
Descripció: |
207p |
ISBN: |
8478277064 |
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.26 PIS |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Monereo, Carles [coordinador]. Pisa como excusa. Repensar la evaluación para cambiar la enseñanza.
Barcelona: Graó, 2009.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=4084473
|
|
|
|
|