|
|
Registre: |
12970 |
Títol: |
Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva |
Autor: |
Huguet, Teresa |
Publicació: |
Graó, 2006 |
Descriptors: |
habilitats socials; ensenyament; |
Nivell: |
professorat |
Resum: |
El tema central és l'atenció a la diversitat i als alumnes amb dificultats, tant d'aprenentatge com de participació, alhora que es tracta també l'organització i el funcionament del centre en relació a aquests aspectes. Recull l'experiència d'una escola concreta, que mostra com des d'una perspectiva inclusiva s'atenen les necessitats educatives de l'alumnat en el marc de l'aula ordinària i dins del grup de referència. Des d'una perspectiva constructivista, l'autora té en compte tant els aspectes curriculars com els d'aprenentatge implicats en l'atenció a la diversitat. Destaca en relleu els aspectes emocionals, afectius i relacionals que influeixen, condicionen i poden interferir en la millora i el canvi de l'alumne i de l'acció educativa. El llibre aporta també criteris, orientacions i un ventall molt ampli d'instruments (guions, qüestionaris, etc.) que aposten per la construcció d'escoles més compromeses a oferir a tot l'alumnat oportunitats per aprendre i desenvolupar-se com a persones. |
Format: |
llibre |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.155 HUG |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Huguet, Teresa. Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva.
Graó, 2006.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2033836
|
|
|
|
|