|
Registre: |
12826 |
Títol: |
Aulas inclusivas. Un nuevo modo de enfocar y vivir el currículo |
Autor: |
Stainback, S.; Stainback; W. |
Publicació: |
Narcea, 2004 |
Descriptors: |
atenció a la diversitat; ensenyament; |
Nivell: |
professorat |
Resum: |
Exposa com es treballa des del plantejament d'una educació inclusiva dissenyant, adaptant i proposant un currículum adequat a qualsevol tipus d'aula. L'objectiu de les aules o escoles inclusives, consisteix en garantir que tot l'alumnat sigui acceptat i inclòs amb ple dret a la comunitat escolar. És essencial que cada alumne tingui un programa educatiu d'acord amb les seves capacitats, necessitats i interessos. El llibre explica la diferència entre integració i inclusió, així com els mitjans necessaris per adaptar el currículum: estratègies, recolzament, col·laboració de l'alumnat, informació sobre el progrés individual, interacció amb les famílies i la comunitat, activitats extraescolars... |
Format: |
llibre |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.31 STA |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Stainback, S.; Stainback; W.. Aulas inclusivas. Un nuevo modo de enfocar y vivir el currículo.
Narcea, 2004.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2033692
|
|
|
|
|