|
Registre: |
12824 |
Títol: |
Propuestas metodológicas para profesores reflexivos. Cómo trabajar con la diversidad del aula |
Autor: |
Blanchard, M.; Muzás, M.D. |
Publicació: |
Narcea, 2005 |
Descriptors: |
atenció a la diversitat; ensenyament; |
Nivell: |
professorat |
Resum: |
Treball interactiu per afavorir la innovació, en els equips docents, a partir de la reflexió i l'anàlisi de la pràctica educativa. Aprofundeix en el procés d'aprenentatge i en els elements que cal tenir en compte per afavorir-lo. Descriu estils de treball que faciliten la sistematització i la innovació: la programació, els agrupaments, la temporització, l'ús dels equipaments didàctics i diferents estratègies de seguiment del grup classe i de cada alumne. Pel que fa a la implicació activa de l'alumnat proposa activitats d'autoavaluació, d'aprenentatge cooperatiu, de tutories entre iguals, la investigació com a procediment, el treball per projectes, el contracte didàctic i l'ús de les noves tecnologies. |
Format: |
llibre |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.31 BLA |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Blanchard, M.; Muzás, M.D.. Propuestas metodológicas para profesores reflexivos. Cómo trabajar con la diversidad del aula.
Narcea, 2005.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2033690
|
|
|
|
|