|
|
Registre: |
12713 |
Títol: |
Aprendre junts alumnes diferents. Els equips d'aprenentatge cooperatiu a l'aula |
Autor: |
Pujolàs, P. |
Publicació: |
Eumo, 2002 |
Descriptors: |
atenció a la diversitat; ensenyament; |
Nivell: |
primària; secundària |
Resum: |
Durant els darrers anys l'escola inclusiva ha estat el model escolar pensat i dissenyat per tots aquells que creuen en una escola per a tothom, amb atenció a la diversitat i una veritable igualtat d'oportunitats. A l'obra s'aposta radicalment per l'escola inclusiva enfront de l'escola selectiva. Lluny de la retòrica buida de contingut pràctic, es fonamenta en una anàlisi rigorosa de les condicions que han de fer possible una escola per a tothom, tot proposant els equips d'aprenentatge cooperatiu a l'aula com a instrument metodològic i didàctic, però també com a via de pensament filosòfic, ètic i pedagògic per ensenyar a tothom i, sobretot, per ensenyar una nova forma de viure. Proporciona eines de treball i recursos per desenvolupar un procés d'ensenyament-aprenentatge que doni la veu a l'alumne i el situï al centre de l'acte educatiu. |
Format: |
llibre |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.31 PUJ |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Pujolàs, P.. Aprendre junts alumnes diferents. Els equips d'aprenentatge cooperatiu a l'aula.
Eumo, 2002.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2033579
|
|
|
|
|