ePèrgam
  Per registrar-se  
  Ajuda
| Surt
  CRP del Bages       
CRP del Bages
Registre:  11803
Títol:  Convivencia y disciplina en la escuela. El aprendizaje de la democracia
Autor:  Torrego, Juan Carlos; Moreno, J.M.
Publicació:  Alianza, 2003
Descriptors:  habilitats socials; ensenyament; educació emocional;
Nivell:  primària; professorat
Resum:  Els autors fan una anàlisi teòrica dels temes de violència, comportament antisocial i conflictes de convivència en els centres escolars. I tot seguit, ens presenten i fonamenten una proposta metodològica per aplicar a l'escola, des de diferents àmbits d'actuació per buscar una solució als problemes de convivència i disciplina a les escoles. Aquests àmbits d'actuació que proposen els autors són els següents: el coneixement de l'alumnat, canvis en el currículum, les normes de comportament a l'aula, la col·laboració de les famílies, l'entorn social de l'alumnat, la millora dels processos de gestió a l'aula, habilitats de comunicació i de resolució de conflictes, unes mesures organitzatives, normes de convivència al centre i unes condicions mínimes de seguretat per tal d'aconseguir una millora de la convivència al centre educatiu.
Format:  llibre
Convivencia y disciplina en la escuela. El aprendizaje de la democracia

Comentaris
No hi ha comentaris.
Exemplars
Núm. Signatura Estat
1 371.155 TOR Disponible
Citació bibliogràfica
Torrego, Juan Carlos; Moreno, J.M.. Convivencia y disciplina en la escuela. El aprendizaje de la democracia. Alianza, 2003.
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2032675