ePèrgam
  Per registrar-se  
  Ajuda
| Surt
  CRP del Bages       
CRP del Bages
Registre:  11737
Títol:  Tutoria entre iguals. Un mètode d'aprenentatge cooperatiu per a la diversitat. De la teoria a la pràctica
Autor:  Duran, D.; Torró, J.; Vila, J.
Publicació:  ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2003
Descriptors:  acció tutorial; ensenyament;
Nivell:  professorat; secundària
Resum:  Estudi que recull els aspectes històrics, fonaments teòrics, condicions i mètode, conceptualització i tipologia, avantatges i inconvenients de la tutoria entre iguals. L'autor també presenta, en la segona part, el crèdit variable 'Ensenyar i aprendre' basat en el mètode d'aprenentatge cooperatiu per a la diversitat. El crèdit està basat en l'àrea de llengua catalana. És un llibre ampli on es combina fonamentació teòrica amb aplicació a l'aula. També es fa esment a recursos didàctics: un d'ells és el vídeo 'L'Escola a casa' que il·lustra el crèdit esmentat. La seva lectura permet aplicar innovacions metodològiques a l'aula en el tractament de la diversitat de l'alumnat. També s'inclou bibliografia i pàgines web interessants sobre la tutoria entre iguals.
Format:  llibre
Tutoria entre iguals. Un mètode d'aprenentatge cooperatiu per a la diversitat. De la teoria a la pràctica

Comentaris
No hi ha comentaris.
Exemplars
Núm. Signatura Estat
1 371.212 DUR Disponible
Citació bibliogràfica
Duran, D.; Torró, J.; Vila, J.. Tutoria entre iguals. Un mètode d'aprenentatge cooperatiu per a la diversitat. De la teoria a la pràctica. ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2003.
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=2032609