|
Registre: |
15330 |
Títol: |
Art thinking. Cómo el arte puede transformar la educación |
Autor: |
Megías, Clara; Acaso, María |
Publicació: |
Barcelona: Planeta, 2017 |
Col·lecció: |
Paidós educación |
Descriptors: |
ciències socials; art; |
Nivell: |
|
Resum: |
Art Thinking ens proposa un nou punt de vista des del qual enfocar l'educació i fer que els alumnes tornin a connectar amb aquelles classes que es van convertir en un tedi allunyat de la seva realitat. Maria ventura, amb un provocador discurs, ens mostra com utilitzar l'art i la creativitat per revolucionar la forma d'ensenyar a l'aula. Així ens proposa petits actes quotidians que tant professors com alumnes i pares podran posar en pràctica per donar-li un gir a l'escola. I si portéssim una síndria a classe? Quin seria el resultat? |
Format: |
àlbum il·lustrat |
Descripció: |
233 p.p 23 cmcm |
ISBN: |
8449333709 |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
7ART |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Megías, Clara; Acaso, María. Art thinking. Cómo el arte puede transformar la educación.
Barcelona: Planeta, 2017.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=18826509
|
|
|
|
|