|
|
Registre: |
52 |
Títol: |
Neurociencia y educación : aportaciones para el aula |
Autor: |
Carballo Márquez, Anna |
Publicació: |
Barcelona: Graó, 2018 |
Col·lecció: |
Ideas clave ; 27 |
Matèria: |
Neurociència cognitiva;aportaciones para el aula; educación; capacidades;cerebro; |
Nivell: |
Professorat |
Resum: |
Una obra de síntesi i de referència sobre neurociència i educació que presenta una estructura en forma de 10 idees bàsiques que facilita la comprensió.
Cada una d'aquestes idees pretén donar resposta a preguntes de forma detallada i objectiva. Una mirada a com aprèn el nostre cervell a la vegada que es fomenta la cultura i l'actitud científica necessàries per posar en valor l'evidència empírica en l'àmbit de l'educació.
Les idees clau plantejades responen a preguntes com: ·
· Què és i què no és la neurociència educativa?
· És important saber com funciona i aprèn el cervell per al disseny de metodologies pedagògiques?
·L'alimentació pot influir en el processos d'aprenentatge i memòria?
· Com intervenien els processos atencionals en l'aprenentatge?
· Aprenen solament el que ens emociona?
· Està nostre cervell dissenyat per a l'aprenentatge cooperatiu? |
Format: |
LLIBRE |
Descripció: |
220 p.p 24 cmcm |
ISBN: |
8499808530 |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371.32 Car |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Carballo Márquez, Anna. Neurociencia y educación : aportaciones para el aula.
Barcelona: Graó, 2018.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=17808891
|
|
|
|
|