ePèrgam
  Per registrar-se  
  Ajuda
| Surt
  CRP Anoia       
CRP Anoia
Registre:  48
Títol:  Neuromitos en educación : el aprendizaje desde la neurociencia
Autor:  Forés i Miravalles, Anna
Publicació:  Barcelona: Plataforma, 2016
Col·lecció:  Plataforma actual
Matèria:  Educació; neurociencia;aprendizaje;neuromitos;
Nivell:  Professorat
Resum:  Els avenços en neurociència estan revolucionant la nostra manera d'entendre els processos d'aprenentatge, ja que fins ara no era possible observar què passa en el cervell mentre algú aprèn. Tal com ha deixat enrere el neurocientífic Manfred Spitzer, la neurociència serà a l'educació el que la biologia ha estat la medicina. Aquesta obra desmunta dotze neuromites o falses creences en educació, basades en els coneixements científics dels últims 20 anys i que han estat superades per recents descobriments en neurologia. Tenim un hemisferi cerebral predominant? A més quantitat d'hores a l'escola, més s'aprèn? Usem només el deu per cent del nostre cervell? Té el somni algun benefici en l'aprenentatge? S'aprèn millor escoltant a Mozart? Basant-se en els darrers descobriments científics, els autors d'aquest llibre proposen noves mirades sobre aquestes i altres qüestions, amb l'objectiu de contribuir a la construcció d'entorns i mètodes educatius més eficients.
Format:  LLIBRE
Descripció:  224 p.p 22 cmcm
ISBN:  841642960X
Neuromitos en educación : el aprendizaje desde la neurociencia

Comentaris
No hi ha comentaris.
Exemplars
Núm. Signatura Estat
1 371.32 For Disponible
Citació bibliogràfica
Forés i Miravalles, Anna. Neuromitos en educación : el aprendizaje desde la neurociencia. Barcelona: Plataforma, 2016.
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=17808877