|
|
Registre: |
294 |
Títol: |
Programación por competencias. Formación y Práctica. |
Autor: |
Cabrerizo Diago, Jesús |
Publicació: |
Madrid: Pearson/Prentice Hall, 2008 |
Matèria: |
educació; didàctica; mètode educatiu; competències bàsiques; currículum; disseny curricular; organització escolar; |
Descriptors: |
educació; didàctica; mètode educatiu; competències bàsiques; currículum; disseny curricular; organització escolar; |
Nivell: |
Professorat |
Resum: |
L'entrada en vigor de la LOE (Llei Orgànica d'Educació, 2006) demana als professionals de l'educació adaptar-se als nous enfocaments i reptes que comporten les directrius de la nova llei. Una de les novetats més rellevants del nou marc educatiu és la introducció de les competències bàsiques i així queda reflectit ja al mateix Preàmbul de la Llei. Aquest llibre vol ser una eina per al professorat d'educació Primària i Secundària primordialment, per ajudar-lo a afrontar millor el nou enfocament que ha de donar a les programacions didàctiques de les diferents matèries, d'acord amb els principis pedagògics de la LOE i dels Decrets que la desenvolupen. Aquest llibre té un caràcter eminentment pràctic i està plantejat com un material de formació permanent del professorat, estructurat en 6 Unitats Didàctiques: 1.L'educació comprensiva. 2. El currículum. 3. Les competències. 4. La programació per competències bàsiques. 5. L'avaluació de les competències bàsiques. 6. Algunes propostes pràctiques per competències bàsiques .... Inclou també dos annexos. En el primer es recull un glossari que aporta la conceptualització de molts dels termes emprats en l'obra i en el segon es recullen referències bibliogràfiques i fonts documentals. Les tres primeres unitats didàctiques donen l'aportació teòrica per fonamentar l'acció professional i fixen el marc en el qual se situen les competències bàsiques. Les tres unitats didàctiques següents constitueixen la part pràctica de l'obra ja que aborden les qüestions bàsiques de la programació per competències, l'avaluació de les mateixes i propostes específiques per clarificar i facilitar la tasca del professorat a l'hora de confegir les seves programacions. |
Format: |
LLIBRE |
Descripció: |
456p 24cm |
ISBN: |
8483224194 |
|
|
|
|
Comentaris
|
Exemplars
Núm. |
Signatura |
Estat |
|
1 |
371 Cab |
Disponible |
|
Citació bibliogràfica
Cabrerizo Diago, Jesús. Programación por competencias. Formación y Práctica..
Madrid: Pearson/Prentice Hall, 2008.
|
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat:443/epergam/web/fitxa.jsp?id=16458381
|
|
|
|
|